Υπουργός Παιδείας: Από φέτος αρχίζει η εγκατάσταση κλιματιστικών στις αίθουσες διδασκαλίας.
Η υπουργός παιδείας Αθηνά Μιχαηλίδου διαβεβαίωσε σήμερα τη Βουλή, ότι η νέα σχολική χρονιά θα αρχίσει με θετικό πρόσημο και χωρίς να παρατηρηθούν προβλήματα προηγούμενων ετών, όπως υποστελέχωση σχολείων και ελλείψεις σε βιβλία, σημειώνοντας επίσης ότι μικρά προβλήματα που παρουσιάζονται κάθε Σεπτέμβριο θα τύχουν αποτελεσματικής αντιμετώπισης.
Κατά τη σημερινή έκτακτη ενημέρωση της Κοινοβουλευτική Επιτροπής Παιδείας για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2023-2024, η υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε σε σταθερά και μικρά βήματα που γίνονται για τον εκσυγχρονισμό του δημόσιου σχολείου και το κλείσιμο εκκρεμοτήτων.
Αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στην κατάργηση της αγοράς υπηρεσιών από εκπαιδευτικούς από τη φετινή χρονιά, αλλά και στη διόρθωση στρεβλώσεων που παρουσιάζονταν τα προηγούμενα χρόνια.
Η κ. Μιχαηλίδου δήλωσε ότι έργα €42 εκατ. βρίσκονται σε εξέλιξη στα σχολεία και διαβεβαίωσε ότι λαμβάνονται όλα τα προληπτικά μέτρα για την αποφυγή προβλημάτων.
Όσον αφορά θέματα ασφάλειας, βίας και παραβατικότητας στα σχολεία, η υπουργός εξήγησε ότι λαμβάνονται μέτρα σε δύο επίπεδα, για πρόληψη και αντιμετώπιση, τα οποία περιλαμβάνουν φρούρηση, φωτισμό και κάμερες.
Αναφορικά με την ενσωμάτωση αλλοδαπών παιδιών στα σχολεία, η κ. Μιχαηλίδου είπε ότι από τη φετινή χρονιά θα ενισχυθούν οι ώρες διδασκαλίας των ελληνικών, μέσα από διάφορα εργαλεία και προγράμματα.
Για το ζήτημα της εγκατάστασης κλιματιστικών στα σχολεία, η κ. Μιχαηλίδου ανέφερε ότι είναι αδιανόητο τα παιδιά να διδάσκονται σε αίθουσες που δεν έχουν συνθήκες θερμικής άνεσης.
«Προχωρούμε από φέτος στην εγκατάσταση κλιματιστικών στις αίθουσες διδασκαλίας. Να αναφέρω ότι μέχρι σήμερα εγκατάσταση κλιματιστικών γινόταν στα σχολεία, αλλά όχι στις αίθουσες διδασκαλίας», επεσήμανε.
Εκ μέρους των οργανώσεων δασκάλων και καθηγητών, αναφέρθηκαν προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί διαχρονικά στην εκπαίδευση και δυσκολεύουν το έργο τους, μεταξύ των οποίων η απουσία κλιματιστικών, καθώς ο Σεπτέμβριος διαχρονικά είναι ένας ιδιαίτερα θερμός μήνας και δυσκολεύει τη διδασκαλία.
Επίσης έθιξαν θέματα ασφάλειας των σχολείων, αλλά και μη σωστής στελέχωσής τους.