Η «θεία κοινωνία» σε τσάντα φρούτων!

Η «θεία κοινωνία» σε τσάντα φρούτων!

“Πού  είναι «το έτι μεταδίδοται σοι..», πού είναι το τροπάριο «του δείπνου σου του μυστικού», τι έκανε ο αποκαλούμενος «ακτιβιστής» παπάς και τι έκανε ο οικείος Μητροπολίτης του και ακόμη δεν τον καθαίρεσε επειδή ενέπαιξε με την Θεία Κοινωνία; Τι θα γίνονταν αν από τα χέρια του «ακτιβιστή» έπεφτε ένα σπυρί από το σώμα του Χριστού στην γη;”

 

Του Συμεών Σολταρίδη, Δρ.Θεολογίας*

Καλά κρατεί η πολιτική εναντίωσης της φιλο-Καραμανλικής εφημερίδας «Εστία» η οποία δεν αφήνει μέρα να περάσει και να μην στιγματίσει την Κυβέρνηση Μητσοτάκη. Επί παντός επιστητού έχει άποψη. Από την απαγόρευση των λειτουργιών στις Εκκλησίες λόγω κορονοϊού μέχρι αν πρέπει να κτυπούν τα νταούλια αυτή την περίοδο του ραμαζανιού στην Δυτική Θράκη τα ξημερώματα, ένα έθιμο που ξυπνά τους πιστούς για το πρωινό φαγητό το sahur.
Από το κτύπημα με τις καμπάνες στην περίοδο του κορονοϊού πού σημαίνει πρόσκληση των πιστών σε Ιερή Ακολουθία, μέχρι το εζάνι του μουεζίνη από τα μεγάφωνα, που δεν είναι πρόσκληση σε τελετουργία γιατί στο Ισλάμ δεν υπάρχουν τελετουργίες με δογματικό χαρακτήρα, αλλά είναι υπενθύμιση στους πιστούς για ομαδική ή ατομική προσευχή.

Με το άρθρο της «Νέο κρυφό σχολείο οι Εκκλησίες: Μυστικές Λειτουργίες 4-6 π.μ» στις 9/5/2020 κάνει λόγο για «ακτιβιστική δράση ιερέων» την περίοδο που απαγορεύονταν οι Εκκλησιαστικές Ακολουθίες, αφού σημειώνει στην εισαγωγή του άρθρου τα περί κρυπτοχριστιανών στην Τουρκία, γιατί όπως γίνεται κατανοητό εν πολλοίς στον Ελληνικό Τύπο δεν περνά κομμάτι αν δεν συγκριθεί με κάτι στην Τουρκία.
Επιπλέον δεν γίνεται αναφορά σε Χριστιανισμό και Ορθοδοξία από ορισμένους αρθρογράφους, αν δεν υπάρξει σύγκριση με το Ισλάμ και πολύ περισσότερο περνά στα ψιλά γράμματα του Τύπου, αν δεν παραλληλιστεί με την Μειονότητα στην Δυτική Θράκη. Έχουμε φτάσει σε σημείο ορισμένες εφημερίδες του κέντρου ή ραδιόφωνα ή κανάλια στην τηλεόραση, να αναφέρονται σε κάποια δράση που έπρεπε να απαγορευτεί λόγω κορονοϊού και αντί να συζητηθεί ή μη η απαγόρευση, γράφουν ή συζητούν «επαΐοντες» για την μειονότητα της Δυτικής Θράκης και σημειώνουν, «ναι, αλλά το κάνει η μειονότητα»;
Δεν ήθελα να αναφερθώ σε όλα αυτά που γράφονται ή λέγονται από μερίδα πολιτών «Ελληναράδων και Ορθοδόξων» που σε άλλους καιρούς δεν πατάνε στις Εκκλησίες ή και δεν γνωρίζουν που είναι η Θράκη ή και αγνοούν τα ζητήματα της Θράκης και τα θυμούνται μόνο αν «ενοχληθούν»!
Πήρα λοιπόν έναυσμα από το παραπάνω άρθρο της εφημερίδας η οποία γράφει «αποκαλύπτουμε σήμερα τι συνέβη το Πάσχα σε χιλιάδες Ορθοδόξους Ναούς της επικράτειας». Και σε άλλο σημείο του άρθρου αναφέρεται σε «ακτιβιστές ιερείς και αθόρυβους ιερείς».
Παρακάτω γράφει «Οι οποίοι έδρασαν χωρίς δημοσιότητα. Συμφώνως προς απολύτως εξακριβωμένες πληροφορίες της ”Εστίας” κάτω από την μύτη της Κυβερνήσεως και των αρχών δεκάδες ναοί μέσα στο Άγιο Πάσχα άνοιγαν την ώρα που ο αρμόδιοι υπουργοί και οι αστυνομικές αρχές ευρίσκοντο στον τρίτο ύπνο… Οι εκκλησίες λειτούργησαν με γερμανικό νούμερο μέσα στο Πάσχα! Οι ιερείς λειτουργούσαν μυστικά κάθε βράδυ από τις 4 έως τις 6 τα χαράματα με ικανό εκκλησίασμα! Στην… παρανομία». Ενώ το δημοσίευμα κάνει λόγο «για τους πιστούς που πείσμωσαν από τις απαγορεύσεις και τα πρόστιμα και δεν πτοήθηκαν για το «κρυφό σχολείο των Εκκλησιών»!
Συνεχίζοντας το άρθρο σημειώνεται ότι σε Ναό της Νότιας Ελλάδας «ιερέας κάλεσε τους πιστούς του να παρακολουθήσουν την λειτουργία έξω από την Εκκλησία και τα χαράματα να του στείλουν μήνυμα για να τους κοινωνήσει στα αυτοκίνητα τους μέσα με το δισκοπότηρο στο χέρι, την λαβίδα και την θεία κοινωνία και τους πλησίαζε, κατά τα γραφόμενα πάντα της εφημερίδας, μετά από συνθηματικό ανοιγόκλεισμα των φώτων των αυτοκινήτων και τους κοινωνούσε «πριβέ» μέσα στα αυτοκίνητα τους»! Και καταλήγει το άρθρο «Οι ιστορίες αυτές έρχονται να προστεθούν στις ιστορίες των ιερέων που έκρυβαν την Θεία Κοινωνία στις τσάντες με τα φρούτα»!
Μετά από 40 χρόνια περίπου δημοσιογραφίας και αρθρογραφίας δεν έχω λόγια να σημειώσω σχετικά με το άρθρο το οποίο επαινεί τις πράξεις όλων αυτών των κληρικών, τους οποίους χαρακτηρίζει «ακτιβιστές» οι οποίοι εν μέσω πανδημίας μετέφεραν την Θεία Κοινωνία σαν φρούτο του μπαχτσέ στις τσάντες τους! Επί πλέον πήγαιναν στα αυτοκίνητα και κοινωνούσαν τους οδηγούς μετά από μηνύματα που έστελναν στον παπά; Και πού είχαν το δισκοπότηρο; Όταν η εφημερίδα επαινεί όλους αυτούς τους δήθεν κληρικούς οι οποίοι δεν φοβούνται έναντι του Θεού, μια και μεταφέρουν το «σώμα και το αίμα του Χριστού», ρίγη με συνεπαίρνουν για το ολίσθημα τους!
Πού είναι το μυστήριο της θείας Εξομολόγησης, πού είναι «το έτι μεταδίδοται σοι..», πού είναι το τροπάριο «του δείπνου σου του μυστικού», τι έκανε ο αποκαλούμενος «ακτιβιστής» παπάς και τι έκανε ο οικείος Μητροπολίτης του και ακόμη δεν τον καθαίρεσε επειδή ενέπαιξε με την Θεία Κοινωνία; Τι θα γίνονταν αν από τα χέρια του «ακτιβιστή» έπεφτε ένα σπυρί από το σώμα του Χριστού στην γη;
Πολλά θα μπορούσα να γράψω σαν άνθρωπος, που εκτός των άλλων, σπούδασε την επιστήμη της Θεολογίας και πολύ περισσότερα για το θέατρο των κληρικών εκείνων που όψιμα ανακάλυψαν ότι το πλήρωμα της ενορίας στους έπρεπε να «κοινωνήσει»! Μήπως γνωρίζουν όλοι αυτοί οι ανυπάκουοι και μακράν των κανόνων της Εκκλησιαστικής τάξης «δήθεν» ιερείς τι έκαναν ; Όταν το συνειδητοποιήσουν ας δικαιολογηθούν μπροστά στο θυσιαστήριο.
Όσο για την εφημερίδα,η οποία προβάλει το γεγονός, ας μου επιτραπεί να σημειώσω ότι μετά από αρκετές δεκαετίες επαγγελματικής δημοσιογραφίας ανακαλύπτω εκ νέου την δημοσιογραφία και αρθρογραφία σε νέο ιδεολογικό πλαίσιο!

ΠΗΓΗ: enetpress.gr/ Τα ενυπόγραφα κείμενα απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων τους

Share this post