Έρευνα της Analytica Market Research : Δεν έπεισε στην τηλεμαχία ο Χριστοδουλίδης.

Έρευνα της Analytica Market Research : Δεν έπεισε στην τηλεμαχία ο Χριστοδουλίδης.

Ο υποψήφιος πρόεδρος , Νίκος Χριστοδουλίδης, έπεισε λιγότερο τους τηλεθεατές στη χθεσινοβραδινή τηλεμαχία του ΡΙΚ, στην οποία πήραν μέρος οι επίσης υποψήφιοι Αβέρωφ Νεοφύτου και Ανδρέας Μαυρογιάννης. Στο ερώτημα «Ποιος από τους τρεις διεκδικητές της Προεδρίας σας έπεισε περισσότερο» ποσοστό 40% απάντησε ο Αβέρωφ Νεοφύτου, ποσοστό 37% ο Ανδρέας Μαυρογιάννης και ποσοστό 23% ο Νίκος Χριστοδουλίδης.  

Τα αποτελέσματα αυτά έδειξε έρευνα  της Analytica Market Research* . Σε μια άμεση αποτίμηση, ο Αβέρωφ Νεοφύτου ήταν αυτός που κέρδισε τις εντυπώσεις των τηλεθεατών, έναντι των συνομιλητών του, Ανδρέα Μαυρογιάννη και Νίκου Χριστοδουλίδη, κατά τη χθεσινοβραδινή πρώτη τηλεμαχία, που παρουσίασε η κρατική τηλεόραση, ενόψει των Προεδρικών Εκλογών, αν και δεν διεξήχθη με όρους debate. Οι τρεις υποψήφιοι τοποθετήθηκαν σε θέματα που αφορούν το Κυπριακό και την εξωτερική πολιτική.
 – Δείτε αναλυτικά τα ευρήματα της έρευνας που κατέγραψε 1142 συμμετοχές σε διάστημα μόλις τριών ωρών

Οι πολίτες φαίνεται ότι επέδειξαν ενδιαφέρον και ήθελαν να παρακολουθήσουν τους τρεις βασικούς διεκδικητές για την Προεδρία της Δημοκρατίας να αντιπαραβάλλουν θέσεις και απόψεις.

Η έρευνα, που διενήργησε διαδικτυακά η Analytica Market Research,  είναι ενδεικτική του ενδιαφέροντος, καθώς σε διάστημα μόλις τριών ωρών που παρέμεινε ανοικτή, συμμετείχαν σε αυτήν 1142 άτομα. Από αυτά, ποσοστό που ανέρχεται σε 90% απάντησε ότι παρακολούθησε την τηλεμαχία.

Πιο συγκεκριμένα, από τους 1142 που συμμετείχαν στην έρευνα, οι 1030 απάντησαν ότι παρακολούθησαν την τηλεμαχία, ενώ 112 άτομα απάντησαν ότι δεν παρακολούθησαν.

                                                    Κοντά Αβέρωφ-Μαυρογιάννης… δεν έπεισε ο Χριστοδουλίδης

Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι συμμετέχοντες στην έρευνα που στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές ψήφισαν ΔΗΣΥ, σε ποσοστό 71% πείστηκαν περισσότερο από τον Αβέρωφ Νεοφύτου, ενώ το 25% πείστηκε από τον Νίκο Χριστοδουλίδη.

Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που ψήφισε στις βουλευτικές εκλογές ΑΚΕΛ, πείστηκε από τον Ανδρέα Μαυρογιάννη (83%), ενώ 12% πείστηκε από τον Νίκο Χριστοδουλίδη.

Στα αξιοσημείωτα της έρευνας, ότι ποσοστό 42% όσων ψήφισαν ΔΗΚΟ πείστηκε από τον Ανδρέα Μαυρογιάννη. Ακολούθως, από τον Αβέρωφ Νεοφύτου με ποσοστό 39% ενώ μόνο το 19% πείστηκε από τον Νίκο Χριστοδουλίδη που είναι ο υποψήφιος που στηρίζει το Δημοκρατικό Κόμμα. Σε αντίθεση με όσους ψήφισαν ΕΛΑΜ, που σε ποσοστό 54% πείστηκε από τον Νίκο Χριστοδουλίδη. 34% όσων είχαν ψηφίσει ΕΛΑΜ πείστηκαν από τον Αβέρωφ Νεοφύτου και 12% από τον Ανδρέα Μαυρογιάννη.

                                                   Η ταυτότητα της έρευνας:

Σημειώνεται ότι δικαίωμα συμμετοχής στην έρευνα είχαν μόνο άτομα 18 ετών και άνω. Με τη χρήση αξιόπιστων τεχνολογικών μέσων, οι διπλές συμμετοχές αποκλείστηκαν ενώ μετά από ποιοτικούς ελέγχους καταγράφηκαν συνολικά 1142 έγκυρες συμμετοχές./  ΠΗΓΗ: CYPRUS TIMES

*Η Analytica Market Research, είναι εγγεγραμμένο μέλος του European Society for Opinion and Marketing Research (ESOMAR), του μεγαλύτερου οργανισμού που είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση και παρακολούθηση των ερευνών αγοράς. Η ESOMAR, από την ίδρυσή της το 1948, συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο αριθμό επαγγελματιών στον τομέα του μάρκετινγκ και της έρευνας αγοράς, από όλο τον κόσμο.

******************************************************************

Πρώτη σε τηλεθέαση, ήταν χθες το βράδυ η εκπομπή “Προκλήσεις” του ΡΙΚ, με φιλοξενούμενους τους υποψηφίους για την προεδρία της Δημοκρατίας, Αβέρωφ Νεοφύτου, Ανδρέα Μαυρογιάννη και Νίκο Χριστοδουλίδη.

Την εκπομπή παρακολούθησαν κατά μέσο όρο, σαραντα-τέσσερις χιλιάδες εξακόσιοι-εξήντα-επτά τηλεθεατές.

Το ποσοστό γενικής τηλεθέασης έφθασε στο 20,5%.

Σε κάποια στιγμή, οι τηλεθεατές που παρακολούθησαν την εκπομπή ανέρχονταν στις πενήντα-πέντε χιλιάδες.

Το μέγιστο ποσοστό τηλεμεριδίου που έφθασε η εκπομπή, ήταν 26,2%.

Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ, Τηλεόραση

Share this post