Ι.Σ. Εκκλησίας Ελλάδος: «Η Εκκλησία ούτε συμπολιτεύεται ούτε αντιπολιτεύεται, αλλά πολιτεύεται κατά Θεόν και ποιμαίνει όλους»

Ι.Σ. Εκκλησίας Ελλάδος: «Η Εκκλησία ούτε συμπολιτεύεται ούτε αντιπολιτεύεται, αλλά πολιτεύεται κατά Θεόν και ποιμαίνει όλους»

“Η Θεολογία της Εκκλησίας για τον Γάμο απορρέει από την Αγία Γραφή, την διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας και την διάταξη του Μυστηρίου του Γάμου”, τονίζεται στην εγκύκλιο της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας Ελλάδος , η οποία συντάχθηκε στην βάση της συζήτησης στην Ιεραρχία της, που έγινε την περασμένη εβδομάδα, για τον γάμο των ομοφυλοφίλων ζευγαριών  και την τεκνοθεσία. 

Στο κείμενο της εγκυκλίου (1569 λέξεις), η οποία θα αναγνωστεί στους ναούς όλης της Ελλάδος την προσεχή Κυριακή, 4 Φεβρουαρίου 2024, επισημαίνεται ότι «η δυαδικότητα των δύο φύσεων και η συμπληρωματικότητά τους δεν αποτελούν κοινωνικές επινοήσεις, αλλά παρέχονται από τον Θεό» καθώς και ότι «ο χριστιανικός Γάμος δεν είναι απλή συμφωνία συμβίωσης, αλλά ιερό Μυστήριο, διά του οποίου ο άνδρας και η γυναίκα λαμβάνουν την Χάρη του Θεού για να προχωρήσουν προς την θέωσή τους».

Όπως σημειώνεται στο κείμενο  «Η Εκκλησία βασίζεται στην Παράδοση, που δόθηκε από τον Θεό στους Αγίους, και δεν μπορεί να αποδεχθή κάθε άλλη μορφή Γάμου, πολλώ δε μάλλον τον λεγόμενο “ομοφυλοφιλικό γάμο” ».

Στην εγκύκλιο διακηρύσσεται ότι «η Εκκλησία ούτε συμπολιτεύεται ούτε αντιπολιτεύεται, αλλά πολιτεύεται κατά Θεόν και ποιμαίνει όλους», ενώ σημειώνεται  ότι η Εκκλησία «έχει ιδιαίτερο λόγο που πρέπει να γίνεται σεβαστός».

Ειδική αναφορά γίνεται και στην «υιοθεσία παιδιών» και η Ιερά Σύνοδος τονίζει  ότι η πρόβλεψη αυτή «καταδικάζει τα μελλοντικά παιδιά να μεγαλώνουν χωρίς πατέρα ή μητέρα σε ένα περιβάλλον σύγχυσης των γονεικών ρόλων, αφήνοντας δε ανοικτό παράθυρο για την λεγόμενη «παρένθετη κύηση», που θα δώση κίνητρα «για την εκμετάλλευση ευάλωτων γυναικών» και αλλοίωση του ιερού θεσμού της οικογενείας».

Παρατίθεται αυτούσιο το κείμενο της εγκυκλίου  

Η Εκκλησία «αληθεύει εν αγάπη» (Εφ. δ΄, 15) και «αγαπά εν αληθεία» (Β΄ Ιω. α΄, 1). by ARISTEIDIS VIKETOS on Scribd


 

Share this post