Η ιδιωτικότητα στην ψηφιακή εποχή
«Είναι ανέφικτο οι –υποστελεχωμένες πολλές φορές– ανεξάρτητες αρχές των κρατών μελών της ΕΕ να αντιμετωπίζουν τα μεγαθήρια των εταιρειών τεχνολογίας», εκτιμά η Λαμπρινή Γυφτοκώστα, διευθύντρια Τεχνητής Νοημοσύνης & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της MKO Homo DigitalisHomo Digitalis.
Σε γενικές γραμμές, η κυρία Γυφτοκώστα επισημαίνει, σε ρεπορτάζ του insidestory.gr, ότι «για να καταλάβουμε τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και τη σχέση της με τη συμπεριφορική διαφήμιση πρέπει να γίνουν πολύ περισσότερες έρευνες», ενώ σχολιάζει ότι «μπορεί αυτή η αίσθηση που έχουμε για το μικρόφωνο να αποδειχθεί σωστή, αλλά δεν έχουμε δεδομένα για να το στηρίξουμε».
Σε κάθε περίπτωση, η αγωνία για το πού ξεκινά και πού τελειώνει η ιδιωτικότητα μας στην ψηφιακή εποχή, παραμένει.